TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

søndag 21. oktober 2012

Quilt-as-you-go

På tirsdag lærte jeg 3 lure metoder til å quilte arbeider på. Skal straks prøve meg på en av de nå jeg skal få ferdig ufo nr 2. Her har jeg skrevet om den.
Det er så inspirerende å lære nye ting som kan gjøre sy hverdagen lettere. Dumt at jeg ikke tok bilder under demonstrasjonene da var jeg så opptatt med å lære. Men noen bilder tok jeg

Den flotte duken i rødt grått og lyst har brukt den metoden som jeg skal bruke.

Ha en fin søndag alle sammen

Hilde

PS i dag har jeg laget karamellpudding med laktosefri melk og fløte, blir spennende å smake på den i morgen.

2 kommentarer:

  1. Quilt as you go er veldig kjekt på større arbeider, men jeg kjenner bare en metode. Jeg tror det er den som er på duken du viser.

    SvarSlett
  2. Kjekt å lære ting som forenkler arbeidet.

    Astrid

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde