TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

mandag 8. oktober 2012

Litt nye stoff gir en fin lykkefølelse som varer lenge

Nå har jeg hatt planer om å ta bilder av disse siden jeg kjøpte de 24 sep. Det var jo da Kathrines quilte stue var på besøk her. Dagene går så utrolig fort, skjønner ikke helt hvor de blir av.

Gleder meg til å sy av disse, har planer om å sy sminkepunger av postkort stoffet og det grå og svarte. Låsen vil jeg sy en liten pung av, må bare finne ett mønster til dette. Kanskje noen kan gi meg ett tips om fine mønster på punger?
Charms bitene er bare fine derfor ble de også med hjem. Kanskje de får bli en duk eller ett teppe tiden vil vise hva.

Skjønner jo nå hvor dagene blir av i dag har jeg surfet rundt på norske sy blogger. tiden går jammen fort når en er rundt omkring slik. Det er så utrolig masse fint som blir laget. Det gir innspirasjon og glede i hverdagen.

Nå er det 8g ute, litt regn i lufta. Deilig å sitte god og varm inne da. Har snakket med mellomste jenta hun kommer hjem en uke i slutten av okt, det blir fint. Er jo litt stille i huset når alle barna er borte. Yngste jenta trives med sin nye familie i usa, det er jo det som er viktigst at ungene har det bra.

Nå skal jeg finne frem det blå teppe, sy på en kant oppe og nede legge det utover for å se om jeg er fornøyd. Kanskje det kommer bilde av det plutselig og helt uventet seinere i dag.

Ha en fin dag alle sammen. Nyt dagen med nål og tråd.

Hilde

Ps glemte å si at salget gikk trått, men en får ikke solgt noe hvis det ligger hjemme i bokser og skap.

1 kommentar:

  1. fine stoffer. her er en fin veiledning på pung. den henviser også til u handbag om du må tegne om på mønsteret, og jeg vet du liker en slik utfordring ;-)
    http://imagingermonkey.blogspot.no/2012/09/liberty-scrap-challenge.html

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde