TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 22. juni 2012

Slik går nå dagene innmari fort

Det blir ikke mye sydd men her er begynnelsen på det ene blå prosjekte. Har kanskje litt for liten kontrast mellom mørk og lys, men med ramme rundt hver blokk går det seg til håper jeg.

Det som har opptatt meg mest disse siste ukene er at minste jenta plutselig ville bli utvekslings student likevell fra høsten av. Ja hva gjør en ikke for disse barna...... Da måtte vi snu oss fort rundt her, så nå ser det ut som om alt er i boks på 3 uker. Vanligvis begynner prosessen 10 månder før.... Vi greide via usa foreldre til mellomste jenta( hun var utvesklings student  06-07) å få til direkteplassering der borte.
Så dagene flyr fortere enn jeg helt får med meg.

Quilte hilsen fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde