TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 23. juni 2012

Sekk nr 2 ferdig

Fikk overlevert sekken til Hilde på onsdag. Vi skal på "Putte i Parken" om ett par uker. Da er det jo greit å finne ut hvilke artister en vil høre på.
Sekken er sydd i samme stoff som jeg har i min, men dette har brunn grunntone. De er likevel forskjellige



Dette er Hilde sin sekk


Her er begge, min til venstre

Takk for alle hyggelige hilsner her på bloggen, det setter jeg veldig pris på.

Ønsker alle en fin sankthans feiring.

Hilde

4 kommentarer:

  1. Kjempefine sekker, begge to!

    SvarSlett
  2. Flotte sekkar bege to!! stoffet ditt er knallfint:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig hilsen på bloggen min:) Det varmer å få slike tilbakemeldinger. Så tøffe sekker du har sydd, Og jeg må si meg enig i stoffvalget ditt, knallfint:)

    SvarSlett
  4. Kule sekker med tøfft motiv og så praktisk med glidelåsen inn mot tyggen.
    Ha en fin dag :-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde