TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 15. juni 2012

Den innbruddsikre sekken er ferdig

Hei hopp alle glade bloggere

Her kommer bilder av min nye innbruddsikker sekk. Dette er nr 6 eller 7 av sekker jeg har sydd etter samme konsept, dvs at glidelåsen er inn mot ryggen. Ingen åpninger ut så andre kan komme til mine verdisaker.  De andre er rett og slett slitt ut, den først sydde jeg ca år 2000. Har en vond skulder så da er det bedre med sekk enn veske, er jo bestandig en del en har med seg hihihi
En annen ting som jeg liker med sekken er at jeg kommer inn i den uten å ta den av meg. På denne har jeg sydd inn en passpolert lomme bak, denne er til mobilen. Da får jeg raskt fatt i mobilen hvis den ringer, kommer også til denne uten å ta sekken av meg.



Her er fronten med 2 stk jukse åpninger. Det ser ut som en lomme og topp klaff men de fører ingen vei hihih


Her er det som er inn mot ryggen. Legg merke til den skrå glidelåslomma, den er til mobilen. Den er jeg ganske stolt av siden den er passpolert. Viste i dette blogginlegget hvordan jeg sydde den.

Nå skal jeg fortsette med sekk nr 2, ei venninne som ikke syr lappeteknikk har bestilt. Hun lager flotte miljøer med miniatyr dukker, dukkene er ca 12 cm . Du kan se hennes hjemmeside her, nå har jeg gått inn i det ene huset hun har innredet, dette er øvings lokalet til Henning Kvitnes...... Vil anbefale å bruke litt tid rundt på hennes side, alt er så utrolig flott laget.

Ha en fin fredag alle sammen.

Quilte hilsen fra Hilde

7 kommentarer:

  1. Kjempesmart sekk, og flotte stoff!

    SvarSlett
  2. Så stilig og forseggjort sekk! Kjempepraktisk!
    Lurt å være føre var ..
    Ha en koselig helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  3. Denne ideen likte eg! Opplevde ein gang å bli frastjålet lommebok - og klarar ikkje å bruke den sekken meir .. - veldig smart å være føre var! Tøff var den også, sekken din :O)

    Ha ei trivelig helg!

    SvarSlett
  4. Smart sekk. Har du designa selv, eller finnes det mønster på den?

    SvarSlett
  5. Så läcker säck. Finurligt att ha öppningen på ryggsidan.

    SvarSlett
  6. Kjempesmart sekk!! En skikkelig god ide mot tyveri!!!

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde