TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 16. juli 2014

Q vitamin trenger vi

Men D vitamin er også viktig. Derfor skal jeg kose meg for å få nok av begge fremover. I dag har det blåst og regnet da var det fint å starte på sommerprosjekte mitt. Tror dette er det mest utfordrende mønsteret jeg har brukt til nå. Håper jeg finner ut av det etterhvert. Hjelper nok når jeg kommer mer igang. Men det er jo noe av gleden også å finne ut av ting som virker innviklet. Hvis jeg " bare" hadde startet uten å lese gjennom mønsteret først hadde det sikker ikke vært så skummelt.



Bambi syr har som vanlig vis og fortell. Mange flotte arbeider og inspirasjon å få der.

Nå har jeg holdt på i 1 dag for å få opp bilde her, ikke så enkelt med ipad som jeg trodde.


4 kommentarer:

  1. Ja, det är sant - man måste ha av bägge vitaminerna! :-)
    Vilka ljuvliga tyger du har valt till ditt sommarprojekt! Ska bli spännande att få se vad du tänker göra.
    Kramisar

    SvarSlett
  2. Oisann dette blir spennende å se da du blir ferdig;) og jeg er helt enig i at vi MÅ ha litt det ene vitaminet og litt mer av det andre.....Ønsker deg en riktig god sysommer. jeg syr uansett vær :)

    SvarSlett
  3. blir spennende å se, hilde!
    jeg blogger via ipad og appen blogsy. den oppdateres jevnlig.verdet å teste ut?

    SvarSlett
  4. Bra du får i deg vitaminene du trenger. Spennende å se hvordan sommer-prosjektet ditt blir.
    Ha en fin sommer :))

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde