TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 25. mai 2016

Evighets prosjekt

har kommet ett langt stykke på vei. håper jeg.

 

 Begynte på dette juni 2012. Veldig greit å ha bloggen å se på. Disse blokkene har blitt sydd på i perioder rundt om i verden.
Det som nå er spennende er å sotere de etter farger.
Se om jeg har riktig antall nå, har sydd opp alle som var klargjort.
Husker ikke om jeg klargjorde akkurat antallet jeg trenger ller om jeg som vanlig tok godt i.....


Så da er det bare å sotere og telle.

Ha en fin onsdag alle sammen.

quilte hilsen fra Hilde

1 kommentar:

  1. Så flotte farger du har valgt, og så mange! Det blir spennende å se hva du skal gjøre videre. Har sydd slike blokker jeg også, men bare til mindre prosjekt. Gøy å sy de, og har du sydd for mange til prosjektet ditt, er de også kjekke som glassbrikker. :-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde