TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 6. juni 2014

Omsider ferdig

Denne falt jeg pladask for da jeg så mønsteret i Quiltemagasinet i høst. Lånte bladet av ei venninne, måtte jo kjøpe mitt eget siden denne flotte veska stod i det.
Funderte lenge på hvilke farger jeg skulle velge fra lageret mitt. Tilslutt ble det batikk. Veska er stor så det krevde store biter av hvert stoff, godt at lageret er velfylt, var jo bare å grave frem stoff som matchet. hihih

Denne veska er også en maraton i tråskift, quilte tråden skulle jo passe med stoffet, sømmene på glidelåsen skulle ikke synes, reimene krevde jo også egen farge. Kom ut av tellingen etter tråskift 4 eller 5....
Men moro har jeg hatt det. Veska skal brukes til å frakte hobby stoff, garn, blader og duppedingser til og fra hytta. Da slipper jeg ha X antall plastposer, da kan en fort glemme en pose her eller der. Det er krise det.
Jeg har som vanlig ikke fulgt mønsteret slavisk, det var blant annet håndsøm som jeg fikk gjort på en annen måte + at jeg la til en lomme inni. Har heller ikke linjalen som skulle brukes. matpapir ordner det meste når det gjelder maler.

Da ønsker jeg alle en flott pinse, husk det er sy vær uansett.




7 kommentarer:

  1. Flott veske! Ser romslig og praktisk ut også! God pinse til deg også!

    SvarSlett
  2. Härlig sommarväska du sytt!!Bambikram

    SvarSlett
  3. Grattis med ny veske, den såg smart ut! Her er det lite søm, jeg beiser altanen og det er en evighetsjobb!! God pinse til deg:)

    SvarSlett
  4. Så kul det är att se Din kviltning på Din fina väska, tycker jag.
    Bra jobbat!

    Dollandesign

    SvarSlett
  5. Vilken toppenväska du har sytt! Jättesnygg och väldigt praktisk med alla sina fickor att stoppa saker i. Quiltemagasinet, sa du......... :-)
    Kramisar

    SvarSlett
  6. Superfin veske i friske farger! Og så praktisk! :)
    Fortsatt god pinse! :)

    SvarSlett
  7. What a beautiful tote! Thanks for sharing at Linky Tuesday! Freemotion by the River

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde