TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 22. august 2014

Ja dagene flyr det er sikkert

Har holdt på her på syrommet litt den siste tia. Koser meg veldig. Har så utrolig masse forskjellig jeg har lyst til å sy. Er vanskelig å velge.
 Her er bilde av en blokk som jeg har jobbet med de siste dagene.
 
Men jeg lurer på en ting, er det bare jeg som roter slik mens jeg holder på..............
Nå er det litt håndsøm igjen som skal tas foran tv i kveld. Kanskje jeg også kan starte quilting av Dette .
Så gleder jeg meg til torsdag 11 september da skal jeg på kurs i regi av Norsk Quiltefestival. Nå er ikke det lenge til gitt.
Ha en flott helg alle sammen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde