TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 7. september 2012

Ute skinner sola

Sikkert en av de siste fine dagene da en kan sitte ute.
Men jeg syr og koser meg inne. Har sydd ett par dager på trass for å komme godt i gang med ufo nr 2. I går kom gleden ved å sy mer og mer frem, da er det deilig da. Hadde planer om å dra på sy treff hos Quiltefryd i dag, men slik ble det ikke.  Fant ut at jeg skal bruke kreftene mine her hjemme ved symaskinen og vaskebøtta.
Må jo prøve å være litt husmor også.

Her kan dere se at det går fremover med syinga, det er deilig det.

Ønsker alle en fin helg med masse positiv innspirasjon og glede.

Quilte hilsen fra Hilde

2 kommentarer:

  1. Godt å høre at du er i sy modus igjen. Fine blokker, skal det bli et teppe? Uff ja, den vaskebøtta, den må nok fram her i dag også, selv om jeg har andre ting å gjøre - som å sy! :)
    Riktig god helg til deg og dine!

    SvarSlett
  2. Fina block!
    Hushållsarbete..........här har det lagats matlådor till frysen. Och tvättastugan har också varit i full gång.
    NU, väntar Janomen hela dagen i morgon!! :o))))

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde