TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

søndag 9. september 2012

Slaven Min

Nå har jeg helt fått en sang på hjernen, grunnen er denne...........
Tror det er en strofe fra Dumdum boys.
Søkte på nett og fant sangen, den passer jo ikke inn i dette i det hele tatt. Men jeg har den fortsatt oppe i mitt hode.
Nå skal jeg ikke skryte av at jeg har klippet plenen de siste årene, for det har jeg ikke gjort, men etter at vi fikk mye større plen fant gemalen ut at det fikk bli sitte klipper eller robot. Fant da ut at roboten tar liten plass om vinteren. Derfor ble det denne. Håper den holder koken i mange år.

Ellers kan jeg melde at symaskinen har trimmet både i går og i dag. Jeg har slitt ut min 3 inch fot. Fant jo ut da den siste gikk føyken at det er lurt å la symaskinfoten stå oppe når jeg folater den. Er nok pga kneløfteren at jeg bestandig går fra maskinen med foten nede.

Takk til dere som legger igjen en kommentar, det setter jeg veldig pris på.

Quilte klem fra Hilde

1 kommentar:

  1. Hei Hilde, og takk for mange koselige blogginnlegg :)
    Men nå undres jeg, for jeg har alltid lært at foten på symaskinen skal ned etter bruk, den skal hvile på et mykt underlag. Nå er jeg veldig interessert i hva dine andre bloggfølgere mener.
    Mange hilsener fra
    Snefrid

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde