TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 28. september 2012

Tønsberg quiltelag møte på tirsdag 25 sep

Mitt quilteliv var temaet for møte. Inger Bjørndal som er medlem viste frem noe av det hun har sydd i løpet av de årene hun har holdt på.
Hun hadde utrolig mange flotte quilter å vise frem. Hun håndquilter de aller fleste selv. Jeg ble stum av beundring over alle de flotte arbeidene hennes. Det var også bilder av mange andre tepper i tillegg til de hun hadde med.


Dette er sydd over papir  i løpet av mange reiser over  flere år og håndquiltet.
På bloggen til Tønsberg quiltelag ligger det flere bilder av tepper hun har sydd. Gå inn Her så kan dere nyte synet og få masse kreativt påfyll.

Nå skal jeg legge ut teppet jeg holder på med nå på stuegulvet før siste rammer skal på plass. Er ikke helt fornøyd med dette, det blir litt for mye kaos for meg. Men det er kanskje ikke så rart når jeg ahr brukt 20 blå  stoff fra eget lager + 1 rødt også fra eget lager.....
Kanskje det kommer bilde, mulig jeg trenger litt innputt til applikasjon for å roe det ned.

Ha en fin fredag sist i september.

Hilde

3 kommentarer:

  1. For et flott arbeid! Og så håndsydd! Fargerikt, helt etter min smak!

    SvarSlett
  2. Det var et kjempeflott foredrag og Inger er utrolig flink.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde