TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 5. mai 2011

4 ufoer ferdig før mai


 Jeg har problemer med å få skrevet 1 gang i uka ser jeg. Dagene går så fort....

Hadde planer om å få ferdig 5 ufoer før mai i år, det greide jeg ikke. Er fornøyd med de jeg greide. Selv om det har blitt tomt på veggen her på syrommet. En prøve brikke fra ett kurs gikk i det store arkivskapet(søpla). Batikk stoffene som jeg sydde sammen i mars 2006 ble til en liten duk, da jeg lette etter bilde av de sammen sydde batikkene fant jeg ut at jeg hadde jo sydd noe av de stoffene allerede.  Her kan dere se  veska som, dette er strandveska mi på hytta. Det er jo noen måneder siden jeg brukte den. Da er det jo greit å ha webshot å lete i......


Her er biten som ble igjen etter veskesying i 2006, den har pyntet opp her inne på syrommet


Har ikke helt vist hva jeg skal bruke den til, det ble denne duken.

Blomstene synes ikke så godt, men greit nok.

Nå holder jeg på med sminke punger fra My Quilt nr 2/2010. De vokser sakte men sikkert frem. Kanskje kommer det bilder i morgen har av de.
Ha en flott dag alle sammen.
Hilde

2 kommentarer:

  1. Koselig duk du har laget av restene, veska er jo knalltøff!

    SvarSlett
  2. Flott duk og veske! Enig med Sigrun, veska er knalltøff! :) Fargeklatter!

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde