TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 24. april 2014

Ufo nr 3 ferdig

Ja da er den omsider ferdig, vet ikke om den hadde blitt klar uten utfordringen på QS

Denne startet for over to år siden, så ett flott mønster på nettet, Fant det ingen steder her i landet. Da passet det jo bra at ene jenta skulle over til usa og besøke vertsfamilien sin. Jeg bestilte dette pluss litt annet som lå og ventet på henne da hun kom frem til Gap ikke langt fra Intecours. Hun dro direkte tilbake til Trondheim så det var en stund å vente for meg før jeg fikk slått kloa i det hihih. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.
Stoffet kjøpte jeg hos Lapp-Elisa, Hadde en forestilling om hvilke farger jeg ville bruke. Begynte på dette høsten 2013, ble lei, så det ble lagt bort. Hadde så lyst til å starte på Dette  fra samme designer, som sagt så gjort(kommer bilde i neste innlegg)
Så for å gjøre en lang historie kort, mann og sønn dro på konsert i Gøteborg. Jeg kunne sitte å quilte hele helga. Måtte jo bare få på plass vatt og bakstykke.
Teppe heter "Come what May"

Har quiltet med tvillingnål, synes det gir ett fint utrykk. Særlig når jeg ville prøve å få frem flettinga i mønsteret.
Plutselig og helt uventet kommer det bilde av neste teppe, nå må jeg få ferdig ufo nr 5.
Ha en flott dag alle sammen
Hilde
tusen takk til allle dere som legger igjen en hilsen her, det setter jeg veldig pris på.
klem

3 kommentarer:

  1. Så flott teppe! Godt at du fikk en helg "i fred" til å gjøre det ferdig :)

    SvarSlett
  2. En underbar quilt är färdig!!Grattis/Bambikram

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde