TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 26. april 2014

Northern Lights.... ufo nr 4

Ja så fikk jeg rota meg til å legge ut bilde av Northern lights teppe også. Dette prosjekte bokstavlig talt kastet jeg meg plutselig over i høst. Da stuet jeg vekk Come what may.
Teppe er kun sydd av stoff fra eget lager( er litt stolt av det). Men det sier vel litt om stofflageret mitt hihihi. Men det gir meg utrolig masse glede å lete gjennom for så å finne akkurat DET stoffet som passer sammen med det, det, det og det......
En må ta vare på de små gledene i livet.
Men som med så mye annet stoppet dette også opp og ble ryddet bort. Det kom frem igjen sammen med Come what may for å bli ferdig før  1 mai. Og ja, jeg klarte det med god margin.



Siden det er Jaybird Quilt som har laget begge mønstrene tok jeg bilde av de sammen også

Da ønsker jeg alle sammen en flott lørdag. 
Kos dere og gjør det som gir glede.
Hilde

3 kommentarer:

  1. Heisann, jeg blir stadig imponert over UFOene dine, dette teppet ble kjempelekkert! Å lage noe uten å kjøpe nye stoff er en tilfredsstillelse i seg selv (da kan vi jo fylle opp med nye stoff, uten å ha dårlig samvittighet!... men det har vi jo aldri likevel...)

    SvarSlett
  2. To flotte tepper! Knall i fargene, artige effekter på teppet til høyre, ser ut som et design hvor du må ha tunga rett i munnen!
    God søndag!

    SvarSlett
  3. Kjempeflotte tepper som fortjener å bli ferdige. Du kan være stolte av disse eksemplarene her.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde