TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 17. august 2011

Har kommet igang med kubene

Har ikke sydd veldig mye etter ferien. Det går sakte men sikker videre med de blå stoffene jeg startet med i ferien.
Sømmene  skulle strykes åpne. Er ikke så enkelt som jeg husker, var lett å få litt brett på fremsiden. Skjønner godt at jeg bestandig stryker sømmemonnet til en side.

Må se å få tatt bilde av de grønn/oransje løperene også. Alle ble ferdig i ferien, prøvde å ta bilde ute før jeg reiste hjem, men det blåste så mye at de ikke lå i ro.

Hilde

Koselig at du er innom her, legg gjerne igjen en liten hilsen.

1 kommentar:

  1. Heisann ser at du er igang igjen:) Jeg venter spent på bilde av løperne dine. Takk for kommentar på bloggen min! Ser at mange kikker innom, men det er få som skriver noe - og det synes jeg er litt trist. At vi gir hverandre tilbakemeldinger er litt av poenget med blogg synes jeg, er du ikke enig?
    Quilteklem fra Trine

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde