TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 7. juli 2011

Nå kan ferien begynne

Nå har jeg funnet frem stoffer som skal bli ferie prosjekter i år. De blå skal bli kuber, må bare finne frem 60 grader linjalen. Batikk strimlene på 2,5" skal bli ett kose teppe. Strimlene har jeg byttet til meg. Gleder meg til å begynne med de først. Har med over 20 m lukkekant som skal syes til for hånd også + blokker i japansk bretteteknikk. Disse tar jeg med meg på stranda når været tillater strand kos. Så uansett vær har jeg noe å kose meg med.
Måtte få hjelp av ei sy venninne for å finne rette kontraster på de blå. Måtte ha ca 60 av hver farve, hadde bestemt meg for å bruke fra eget lager. Greide jo det til slutt da, men de melerte stoffene jeg lette etter er fortsatt borte.
De dukker nok opp til høsten en gang.

Ønsker alle en flott sommer
Hilsen fra Hilde


2 kommentarer:

  1. Tror ikke du kommer til å kjede deg i ferien, uansett vær! :) Flotte stoffer! Gleder meg til å se resultatet.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde