TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

søndag 3. juli 2011

Hvor er det melerte stoffet mitt ? er det kidnappet

I dag har jeg endevendt nesten hele syrommet, jeg er på desperat jakt etter resten av det melerte stoffet som jeg kjøpte men ikke brukte til dette teppe.
Kjøpte mange farver for var ikke sikker på hvilke jeg skulle bruke og hvordan de passet sammen. Har funnet utrolig masse andre stoff som jeg har glemt at jeg har kjøp. Disse blir nok til noe fint en gang, men det er jo ikke de jeg vil finne nå.
Min siste teori er at noen har kidnappet de, hvem........................... Kanskje noen av kaninene jeg har funnet i dag.
Dette teppe skulle jeg jo egentlig sy i ferien, greide ikke å vente så lenge så det er jo ferdig....

Nå slutter jeg å lete mer i dag, skal quilte ferdig løperen fra det forje innlegget. Har ikke mye igjen på den, heldigvis.

Takk for at du besøker bloggen min, jeg synes det er hyggelig med en hilsen :-))

Hilde

3 kommentarer:

  1. Eneste måten å finne det på er å kjøpe et nytt:-)), da pleier det å dukke opp.... det gjør det ihvertfall hos meg.

    SvarSlett
  2. Vad jag tycker om denna kvilt, den är så effektfull och måste vara rolig att sy.

    SvarSlett
  3. Du verden for en flott quilt! Stilig effekt! Har du laga mønsteret selv :-)
    Koslig blogg du har, forresten. Mange flotte prosjekter du har laga. Måtte jo komme på besøk hos deg også :-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde