TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 14. mai 2015

Flaks eller kald beregning

Ja, det var den biten som var igjen da jeg sydde på en lukkekant på ca 7,5 m.
Hadde hjerte i halsen hele veien rundt, ville det være nok.......................... Det var akkurat + bitte litt.
Da følte jeg glede, har jo ikke noe igjen av stoffet hvis det ikke hadde holdt hele veien rundt.

Nå skal jeg sette meg forann tv, kose meg med lukkekant sying. Det er så trivelig synes jeg, for da er teppe nesten ferdig.

Ha en fin torsdag

Hilde

2 kommentarer:

  1. Ups, så bra at det akkurat ble nok, enten det var flaks eller iskald beregning. Gleder meg til å se teppet :))
    Ha en fin 17. mai.

    Elisabeth

    SvarSlett
  2. Kanske både tur och skicklighet!
    Ska bli spännande att se färdigt!
    Kram Maja

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde