TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 9. mai 2015

Batikk kjøret.........

Er på Batikk kjøret, dette er tredje teppe med de samme blå/grønne batikkene fra eget lager. Har tatt inn varmere farger på de to siste.
 Blir spennende å se forskjellen/ likhetene når det er de samme stoffene men helt forskjellige mønster.

Bilde tok jeg på hytta i går med Ipad. greier ikke legge bilde ut på bloggen fra den.


Nå har jeg kommet hjem, satt symaskinen på plass på syrommet, da kan jeg fortsette med teppe i  morgen.
Ha en flott lørdag alle sammen.

Hilde






1 kommentar:

  1. Detta kommer att bli bra Hilde!
    Ser fram emot att se det färdiga resultatet!
    Ha en bra söndag!
    Kram Maja

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde