TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 12. april 2013

Min skattekiste

er nå ferdig stappet. Ja, ble litt trangt i noen av skuffene,men det skal straks ordnes på. Det er jo bare å sy noe av de flotte skattene.

Ett garderobeskap fra Ikea,helt til taket. Øverst ligger det div halvferdige prosjekter. Målet er å slanke det litt iløpet av året.

Her er den blå skuffen trukket litt ut, over sees den svarte  skuffen og den rød/gul/orange.

Batikk skattene mine, tør nesten ikke si at  det i bunn av skapet er en plastbakke med mere batikk. Jeg sier det ikke høyt iallefall.

Nå vet jeg hvor ting er, det er deilig. Senere i dag blir stryke plassen også ferdig.

Tusen takk til dere som tar dere tid til å se og lese det jeg skriver. Det gir meg glede.

Ønsker alle  en flott helg med blomstrende kreativitet.
                                 og husk
Tell godene de er ofte fler enn vi tror

Hilde






8 kommentarer:

  1. Deilig å få litt orden i stoffa. Da blir en mer inspirert til å sy. Ha en strålende helg!

    SvarSlett
  2. Jammen litt av ein jobb. Hadde nok vore ein god ide for fleire. Ha ei fin helg:-)

    SvarSlett
  3. Wow kor mange stoff du har! Nå har du virkelig fått orden i systemet:) Har du fortsatt problemer, så ta en liten titt på denne:
    http://www.youtube.com/watch?v=OKiiOH5oJfs ,her har jeg fått mange gode tips hihi
    Over helga reiser vi på skoletur til Vejle i Danmark, åper der er stoffbutikk:)

    SvarSlett
  4. Deilig å få orden i sysakene! Da blir det reine leiken å sette i gang med nye prosjekter!

    SvarSlett
  5. Så flott! Jeg har sortert mine stoffer på farger også, da blir det så mye lettere finne det en trenger. Mere morsomt blir det å sy også! Ha en fin helg!

    SvarSlett
  6. Dett ser jo bare så bra ut, godt å få orden i sysakene sine :-)

    SvarSlett
  7. Åh, ett helt skåp från Ikea med vackra tyger! En härlig syn, tycker jag.

    Dollandesign

    SvarSlett
  8. Ååååå så herlig med nytt syrom hvor du har orden på sakene dine, for det har du ihvertfall;) Lurt å gi symaskina litt ferie slik at du kan sysle med andre ting også:) jeg for min del er så heldig å ha ett romslig syrom med god plass, og det er gull verdt for oss som er hekta på denne hobbyen;)Ønsker deg lykke til med det nye syrommet, og gleder meg til å se hva du lager i fremtiden:) Liten hilsen fra Brumunddal

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde