TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 25. april 2013

Fokus glapp i går

Fikk da til slutt ordnet vatt og bakstykke på plass. Er rart det der, en er så ivrig etter å komme videre så er det som om kroppen ikke vil. Den vil heller sitte å surfe ved pc og la humla surre ennå å være effektiv.
Tok meg selv i nakken litt. Fikk begynt å quilte, skal fortsette etter frokost. Som dere skjønner er jeg ingen morgenfugel.
Planen er å sy på lukkekanten i dag, da har jeg håndsøm noen dager fremover.
Neste episode dukker opp plutselig og helt uventet seinere i dag.

Ha en flott dag alle sammen. Kos dere

Hilde

1 kommentar:

  1. Vel, slik går nu dagan. Synes du er flink jeg. Det er alltid så tungt å begynne å quilte synes jeg. Mye mer gøy å sette i gang med noe nytt :-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde