TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 29. juni 2012

Plutselig 4 ting på gang

Plutselig på onsdag satte jeg i gang ett nytt prosjekt. Har lyst på veske som matcher sekken når jeg skal på festival i Karlstad. Må jo ha noe å oppevare blokkene til JB teppe mitt, kan jo ikke bruke plastpose til det hihihi Har lenge hatt lyst til å sy "Rosa på ball" veska fra My Quilt, men synes den er litt liten så har lagt til noen inch. Håper delene passer  når alt skal syes sammen.

Her er bilde av noen veske  deler.

Dette er alle 4 prosjekt samlet, ett er hemmelig så det ligger under det lyse stoffet....

Tusen takk til alle som har gitt med råd ang teppe i JB, flest har skrevet nr 1 det er jo også den jeg likte best. Så da blir det dette som jeg skal sy. Kanskje det blir ferdig om ett år........ Dette er jo koseprosjekte mitt, som jeg syr på når symaskinen ikke er tilgjengelig eller jeg ser på tv. Legger sikker ut litt bilder med fremgang på det underveis.

Dere får alle ha en fin helg, her blir det nok sy helg, det bøtter ned ute.

Hilde

4 kommentarer:

  1. Du har mye spennende gang!
    Jammen godt det ble litt innevær igjen- hele 2-3 dager med sol kan fort bli litt i meste laget......
    God helg!

    SvarSlett
  2. Spennande å se om du kan forstørre veska, alltid like spennende når en tar en egen vri på et mønster, men det er jo det som gjør hobbyen vår til en utfordring! Mønster er et flott utgangspunkt, men å gjøre tingen til "sin egen" er det kjekkeste! Ha ei fin syhelg, her meldes det regn, men fortsatt er det oppholdsvær ... heldigvis!

    SvarSlett
  3. Dette ser spennende ut, og i så lekre farger! Høres ut som typisk norsk sommervær, så kos deg innendørs! God hælj!

    SvarSlett
  4. Heisann og takk for besøket på min blogg.Angående vesken Rosa på ball så tror jeg det går fint å både forstørre og minske den.Har ikke prøvd men hadde jo vært artig om noe gjorde det.Har lagt meg til som følger av din blogg for her var så mye vakkert å se på at jeg må innom igjen.Ha ei god uke videre.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde