TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

onsdag 2. mai 2012

Årets første i går

Ikke quilt men rabarbra grøt.
 Pluteselig var rabarbraen blitt så stor at det var nok til grøt. Kan ikke huske at jeg ahr laget det så tidlig før. Rabarbraen er omtrent det eneste som er igjen i hagen her.
 Så denne har overlevd strabasene.
Har fylt ut en stor del av tomten for å få det enklere med hagearbeid( jeg har ikke grønne fingre)


Her skal det bli plen.

Tusler med blokkene til teppe mitt, symaskinen hviler. Hode er litt bedre så noen kreative tanker begynner å dukke frem. Har lyst til å sy meg ny sekk, har stoff som jeg skal bruke. Må bare finne ut hvordan jeg skal plassere lommer osv.



Quilte hilsen fra Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde