TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 21. oktober 2011

Måtte bare kjøpe

Var en snartur innom Quiltefryd for å kjøpe pære til symaskinen min, den hadde ikke overlevd servicen. Er jo ikke så rart egentlig, det blir jo mye risting osv når den sendes bort.
Da hadde de akkurat fått inn igjen ett stoff som jeg synes er så fint. Er jo ikke så mye i byen og den butikken nå som jeg ikke jobber og kroppen ikke orker det jeg vil. Så da måtte jeg jo kjøpe 1 meter + halv metere av de andre.Det er hjerte stoffet som jeg falt pladask for, de andre er jo kamerater med det så de fikk også bli med hjem. Har planer for stoffene, men vet ikke når det blir gjort. Kroppen får bestemme det.

Er ikke stoffene fine, liker de veldig godt selv om det ikke er "mine" farver.
Kanskje jeg har forandret farve smak !!!

Takk for alle hyggelige hilsner her på bloggen min, det setter jeg veldig pris på. håper jeg klarer å inspirerer deg litt.

Ha en flott helg alle sammen

Quilte hilsen fra Hilde

3 kommentarer:

  1. Hei Hilde
    Stoffene du har kjøpt er kjempeflotte, er hjertestoffet lin ?

    SvarSlett
  2. Hei Hilde. Koselig blogg du har, og du har laget mye fint. Jeg har brukt litt tid på å se gjennom sidene dine :-)

    Ha en fin kveld :-) Klem fra Linda

    SvarSlett
  3. Helt mina färger ,,jätte fina tyger.Nu väntar jag med spänning vad dy tänker sy utav dem!!Trevlig helg!!Kram

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde