TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 30. september 2011

Sorry

for siste overskrift. Tenkte ikke over det da jeg skrev den. Var bare så glad for at jeg fikk rydde ut stoffet fra heimen.
Noen hadde sikkert håpet at det var noe de kunne få. Stoffene er gamle, ikke mye quiltestoff. Skolen ble kjempe glad for de 5 første posene. Ringte i dag for å høre om de hadde plass til mere. Det har de, så i dag har jeg levert 3 poser til. Da kom rektor å takket, de trenger slikt på skolen.
Da jeg leverte møtte jeg ei som har jobbet på sfo i over 10 år. Hun koblet meg som mor til  riktig jente. Det synes jeg er utrolig. Hun går nå første året på videregående så det er jo 8 år siden hun sluttet på sfo.

Vil takke de som legger inn en hilsen når de er her. Det gir meg stor glede og varmer langt inn i hjerte rota. Har hatt noen dårlige dager, da gir det meg utrolig mye å lese det dere skriver til meg her.

Hilde

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde