TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 12. juni 2015

Batikk kjøret 2

9 mai skrev jeg om batikk kjøret jeg var i. Dette resulterte i 3 stk tepper, alle er ferdige nå.
Her kommer bilde av det siste jeg sydde.

Ville bruke opp mest mulig av de stoffene jeg hadde funnet frem + at jeg fant frem div varme farger i tilegg. Alt er fra eget lager. Det er deilig å bruke av disse som en har kjøpt for de en synes de er vakre. De fortjener å komme ut av skapet.
 
Synes selv jeg valgte en smart løsning på baksiden. Rester fra de 2 første batikkteppene og noen rest striper
(har ennå noe striper igjen, tror det blir spisebrikker en gang.

Her kan dere se at jeg har brukt den siste lille lukkekant resten fra dette innlegget.

Dette skal varme ute på terassen i sommer, har deilig ullvatt inni. 
Håper å få tatt bilde av det første i morgen.

Ha en fin fredags kveld alle sammen.

Hilde

2 kommentarer:

  1. Ett fint täcke i härliga batiktyger!
    Kram

    SvarSlett
  2. Åhh, vilka ljuvliga, blå färger!!! Fantastiskt fint och inläggen med de andra färgerna gör det så levande och ljuvligt! En härlig skapelse!
    Kramisar

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde