TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 22. august 2014

Her noe annet

som jeg har jobbet med i sommer. Greit å ha med ett konkret arbeide som ikke krever mange blokker. Dette var det masse tenke arbeid i forkant med. Leste mønsteret flere ganger uten helt å skjønne. Men da jeg startet med delene gikk det som en lek. Har lyst til å sy flere hhihihi.


 Her er alle delene gjort klare
Nå er det bare siste sammensying igjen.
Dette er ferdig, men har ikke fått tatt bilde ennå.
Den serien jeg ahr brukt har jeg fått helt dilla på, har fylt på legeret flere ganger.

2 kommentarer:

  1. Ja dette ser ut som mange fine punger...gleder meg til å se "ferdig" bilde :-)

    SvarSlett
  2. Jag gillar också ditt tygval och nu ska det bli spännande att få se de färdiga alstren!
    Kramisar

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde