TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

lørdag 31. mai 2014

Maritimt + fargene til TQL

Sommer avslutning  i Tønsberg quiltelag. Alle medlemmene fikk en utfordring. Vi skulle sy noe i fargene til laget, noe maritimt.
Jeg så plutselig og helt uventet ett teppe i hvitt og. Blått. Fant fort ut at jeg ville sy det i rødt og blått. De blå stoffene er rester etter dette . Blir bestandig fornøyd med meg selv når jeg får brukt mest mulig av stoffet, at det ikke blir noe særlig rester igjen..
Teppe er gitt bort til gode naboer på Rossø, håper de får nytte og glede av det. Fant ett stoff med anker osv på som jeg har hatt liggende lenge, dette er fra Sandvika. Med sin mørkeblå bunnfarge passet det godt til bakstykke. Resten av dette stoffe ga jeg bort til ei i Tønsberg quiltelag. Håper hun får glede av det.
Har lyst til å sy ett slikt teppe igjen, men i andre farger.  Tiden vil vise om drt blir gjort.
Akkurat nå holder jeg på med en flott jelly roll, blir moro å se om dette blir som jeg har forestilt meg.
Ha en flott helg alle sammen. Kos dere og gjør det som gir DEG glede.

1 kommentar:

  1. Veldig lekkert teppe i fine farger. Kos deg i hælja. :)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde