TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 20. mars 2012

I gang igjen

Etter en laaaaaang dvale er jeg endelig i gang med å sy igjen. Det er deilig
Ute kommer våren lenger for hver dag. Det gjør også teppe jeg startet med for ett år siden. Dette er ett prosjekt jeg  koser meg med. Det er i yndlingsfarven min blå. Har brukt blå rester fra 30 cm og mindre. Vatten er også rester, har bomullsvatt, syntetisk vatt og ull vatt i en salig blanding. Dere rister nok på hodet av dette. Men når jeg sier at det er japansk bretteteknikk med mange blokker på 3,5". Da skjønner dere at jeg kan blande sammen forskjellige typer vatt.
Har begynt å sy teppe sammen, det er ett puslespill å få blokkene plasser så jeg får frem det farvespillet jeg vil.



Her er noen av blokkene før sammensying

Ønsker alle en fin og kreativ uke.

Quiltehilsen fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Nydelige blåfarger! Blir spennende å se det ferdige resultatet!

    SvarSlett
  2. Roligt att höra av dig igen...Spännande med din nya? quilt och se hur det blir med vadden....Kram till dig

    SvarSlett
  3. Der er du i gang igjen! Hyggelig! Nydelige farger! Gleder meg til å se teppet ferdig! Skjønner godt at du bruker alle slags rester, føles ikke det godt?! :)

    SvarSlett
  4. Hyggelig å 'se' deg her igjen! Blå-teppet ser flott ut!

    SvarSlett
  5. Godt du er igang igjen, sytørke er ikkje kjekt.
    Spennande prosjekt du held på med. Blir kjekt å sjå det ferdig :-)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde