TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 27. oktober 2011

Kathrines Quilte stue på Villa Møllebakken i Tønsberg.

Klokka tikker tiden går, jeg kommer etter i sakte tempo. hihih Det var mandag 17 oktober hun var her.
Det var en super inspirasjons kveld med masse flotte arbeider som ble vist frem. Moro å se samme teppe i forskjellige farvekombinasjoner (selv om det ikke er mine farver)
Fikk tatt litt bilder før batteriene sa takk for seg (typisk). Kathrine hadde tatt med seg butikken også, masse forskjellige duppe dingser og mye stoff. Jeg greide å forlate åstedet uten å kjøpe noe. En grunn er at jeg skal pusse opp syrommet, gruer meg til alt som må pakkes sammen. En annen grunn er at det ikke er helt mine farver + at jeg har innmari mye av det meste. må jo også si at alt jeg har her inne gir meg masse glede.
Håper dere også kan kose dere med bildene, var innmari vanskelig å få tatt skikkelige bilder pga lysforhold og mange ivrige damer.





















3 kommentarer:

  1. Flotte tepper, ja, og tenk å lage dem i sterkere farger! Men jeg tror flere av de teppene krever mer tålmodighet enn jeg har.
    Takk for tips på min blogg om quilting av store tepper. Jeg har quiltet noen store, men ikke så stort som det jeg har nå. Det går ganske greit med rette linjer, men med buede linjer synes jeg det blir mer komplisert.
    Ha en fin kveld! -og snart helg!

    SvarSlett
  2. Oh, vad mycket fint! Vilken inspirerande kväll du måste ha haft!

    SvarSlett
  3. Härligt att få så mycket inspiration en kväll! Tack för att du visar upp det fina! Kram Katarina

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde