TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 29. april 2014

Jeg er litt stolt

Mitt Chevron baby quilt teppe ligger fremme på Quilt Story siden.  Rull litt nedover, det er jo flere flotte tepper der, særlig det øverste synes jeg.

Endelig har jeg fått tatt bilde av 3 oppevarings poser til å ha dingser i. Dette er en gave til en som ble 60 år tidligere i år.
Synes de er litt "rare" og morsomme. alle har fått egene navn. Den skjeve, bak frem og opp ned.


Litt kjedelige stoff kanskje, men de er til en mann med masse duppedingser.
Det er tirsdag, så jeg linker til Bambisyr.
Nå må jeg løpe, det er quilte møte i kveld.
Ha en fin tirsdag allle sammen.

4 kommentarer:

  1. Såg detta Hilde så roligt och Grattis!!!
    Samt TACK för du vill INSPIRERA oss alla idag på Visa och Berätta,måndag!!Bambikramar

    SvarSlett
  2. Vad kul och jättegrattis till den fina placeringen av ett toppenfint täcke!
    Kramisar

    SvarSlett
  3. Jag tycker att de var fint med Din kviltning med den vackra tråden på Dina necessärer.

    Dollandesign

    SvarSlett
  4. Så artige poser med skjeve glidelåser. Får aldri nok av oppbevaringsposer. Mye flott å se på bloggen din! Her vil jeg gjerne bruke tid på å titte med litt rundt. :)

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde