TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 13. september 2013

Her flyr ukene fort gitt !!!!

Synes ikke det er lenge siden sommeren startet, så har vi plutselig og helt uventa allerede kommet langt ut i september.
Sist jeg skrev var jeg på farta til usa, dro samme dag. Det kommer litt fra den turen seinere.
Har sydd bitte litt i sommer, i går var alle blokkene til ett teppe ferdig.
I dag starter sammen syingen av disse. Det gleder jeg meg til, det er deilig å være i gang for fult ved symaskinen. Det gir masse Q vitamin og det trenger denne kroppen masse av.

Ønsker dere alle en flott helg.

Quilte klem fra Hilde


3 kommentarer:

  1. Dette så spennende ut, gleder me til å se det ferdig :-)

    SvarSlett
  2. Härligt att du är på G igen vid din y mskin..väntar på massor av inspiratiom från dig!!Bambikram

    SvarSlett
  3. Helt enig at ukene flyr fort! Forrige uke mista jeg et par dager......... :) De blokkene ser spennende ut, blir artig se det ferdige teppet.

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde