TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

tirsdag 29. januar 2013

Kokebøker gis bort

Har ikke plass lenger til disse bøkene så jeg gir de bort. Hvis de skal sendes må mottaker betale porto, er greiest hvis dette blir betalt før jeg sender, da slipper vi postoppkrav.
 Disse 11 går sammen ca 170 kr i porto
Disse 7 + register ca 170 i porto
Disse hører jo ikke sammen i serie så de gies bort enkeltvis, eller samlet. Ditt valg.

Håper noen har lyst på fine kokebøker som jeg ikke har lyst skal gå i papirsøpla.

Ha en flott uke alle sammen.
Hilde

2 kommentarer:

  1. Kanskje jeg kan ta de to nederste på det siste bildet. Du trenger ikke sende dem heller. Vi treffes vel igjen snart. Og den så jo litt fin ut den forprofessorboka da ;-)

    SvarSlett
  2. Jeg skjønner ikke helt hvor det Bertha navnet kommer fra. Til informasjon så er det din svigerinne som skriver :-) Heidi

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde