TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

fredag 31. august 2012

Ufo utfordring i quiltelaget

Hei hopp

Her kan dere se de ufoene som jeg har meldt inn. De skal være ferdige til 27 nov. i år. Det er 2 store tepper, veska skal sprettes opp for å legge lukkekanten på utsiden. De 2 siste er mapper som min mann skulle få til jul i fjor. Kanskej de blir ferdige i år.....


Er ikke helt fornøyd med fasongen slik den er nå, føler at den "bare" er en pose på en måte.

Nå er veska, strikketøy og japanskbretteteknikk pakket ned til helge tur til hytta. Må jo være sikker på at jeg har nok håndrbeid å holde på med... Bedre å ha med for mye enn å gå tom er mitt motto.

Ønsker alle en fin helg.

Hilde

Tusen takk til dere som legger inn hilsen her, det setter jeg veldig pris på (selv om jeg er litt (veldig)treg til å svare.

GOD HELG

3 kommentarer:

  1. Jeg er veldig nysgjerrig på det blå- hvite teppet du holder på med, logcabinsneglehus eller hva det er...... Prøver å skjønne systemet, men har gitt opp! Heter det noe?
    God helg, pass deg så du ikke blir solbrent - i september.....!

    SvarSlett
  2. Det blir spennende å se hva dette blir til. Lykke til - og kos deg i helga!

    SvarSlett
  3. Lycka till med alla dina blåa projekt!

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde