TELL GODENE DE ER FLERE ENN DU TROR

torsdag 29. mars 2012

Holder på med nå

Dette har jeg sydd på de siste månedene. Mønsteret har ligget her hos meg kjempe lenge, i høst dukket det opp igjen. Mitt syrom er i en konstant tilstand av kreativt kaos (høres bedre ut en rotete)
Fant frem ett par blå stoff som jeg ville bruke. Så forsvant ting nedover i haugen, men i januar dukket det opp igjen. Gledet meg til å starte, likte så godt spiralene i mønsteret.
Jeg har aldr i hele mitt liv gjort så mange feil som til dette teppe, feil vinkel, vrang mot rett, strimler sydd sammen med feil størrelse. Ja dette er noe som har skjedd ikke bare en gang, men flere ganger underveis. Slik blir det når en vil sy men ikke har hode med seg. "Hode under armen og armen i bind"
Likevel er jeg kjempe stolt av meg selv, jeg har kjempet videre ikke gitt opp. Dette skulle ikke bli en ufo, innbilte meg at den da aldri ville bli ferdig....
Ja hvis noen har orket å lese helt hit vil dere vel se ett bilde på herligheten
 Kommer snart bilde av flere blokker

Har tenkt at jeg skal bruke  noen av mine flotte blå stoff i år. Har jo kjøpt de for at jeg synes de er flotte, synd at de bare ligger her. Da kan jeg jo også kjøpe nye....
Så nå er det flere blå prosjekter som surrer rundt her i topp lokket, tiden vil vise hva det blir utav mitt blåe år.

Ønsker alle en flott dag.

Tusen takk til dere som legger igjen en hilsen her, det varmer og gleder meg veldig.

quilte hilsen fra Hilde

5 kommentarer:

  1. Morsom effekt med de skråskjøtete strimlene! Blir jo reine labyrinten. Jeg lurer, er det er system eller er det ikke et system der hvor skjøtene er?

    SvarSlett
  2. Takk for at du stemte på bidraget mitt:-) Jeg kan kjenne igjen meg i prosessen ovenfor - bare med den forskjell at jeg enten finner på noe annet å sy av de blokkene som ble, eller så - ja, ender det opp som UFO... Hilsen Siri:-)

    SvarSlett
  3. Godt den ikke ble UFO, du må bare stå på! Blokkene er nydelig! Blått er min favoritt farge. Uff ja, noen ganger er ikke hode med i det hele tatt, hadde en sånn dag for et par uker siden, men det ga seg, heldigvis! :))

    SvarSlett
  4. Hyggelig å se at du er oppe og går igjen.
    Blått er alltid fint, men jeg er ikke så flink til å bruke det. Men syntes alltid det er lekkert da andre gjør det. Gog påske

    SvarSlett
  5. Hei.
    Har sansen for kreativt kaos. Stilig blokk i min yndlingsfarge.
    Ha ei fin palmehelg.
    Elisabeth

    SvarSlett

Veldig kjekt at du legger igjen en hilsen til meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en flott dag.

Quilte hilsen Hilde